Hanzetad Hasselt Marketing heeft hart voor Hasselt

Hanzestad Hasselt Marketing (HHM) heeft woensdag 17 april een fraaie cheque ontvangen via de Rabobank Clubkas Campagne. Maar liefst 693,03 euro. Namens alle vrijwilligers bedanken we iedereen die op ons heeft gestemd! 

Nieuwe outfits
Dit jaar vond de finaleavond van de Rabobank Clubkas Campagne plaats in Nieuwleusen. In totaal was er 175.000 euro te verdelen onder de deelnemers uit de regio. Hanzestad Hasselt Marketing zal het bedrag gebruiken om de vrijwilligers in nieuwe outfits te steken.  

Verdubbelen en verdelen
We zijn natuurlijk heel blij met dit bedrag. Maar Hanzestad Hasselt Marketing heeft hart voor Hasselt en daarom doen we via Facebook ook mee aan de Rabobank actie om dit bedrag te verdubbelen. Niet voor ons zelf, maar als extraatje voor de zes clubs in Hasselt die het laagste bedrag ontvangen hebben tijdens de Clubkas Campagne dit jaar. We hopen met dit initiatief het coöperatieve hart van de Rabobank te raken.

Leuk extraatje
Als onze cheque van 693 euro door de Rabobank verdubbeld wordt, dan verdelen we dit verdubbelbedrag gelijkwaardig over Badminton Allotria, Vrouwen van Nu Hasselt, De Vogelvriend Hasselt, Zaalvoetbal Hasselt, Tafeltennisvereniging en Archeologische Werkgroep Zwartewaterland. Elke club ontvangt dan een extraatje van 115,50 euro! 

Staat u achter ons initiatief? Like ons dan via Facebook

GEPUBLICEERD >> 20-4-2019

overzicht